devoțional


21 mai, 2017

Stăteam în fața Dumnezeului meu cu sufletul gol și inima plecată. Nu știam ce să-i zic, dar știam ce ar vrea să audă. Faptul că El îmi cunoștea gândul înainte ca eu să-l termin, îmi ușura cu mult neliniștea din lăuntrul meu. Cum i-aș fi spus sau ce i-aș fi spus când de fapt, cuvinte nici nu aveam, doar stări și simțiri. Le așterneam pe toate la picioarele Sale prin gândurile și privirile mele. Dumnezeu le știa pe toate, le vedea și le înțelegea infinit de bine și de adânc. Cu cât mai mult îl lăsam să citească, cu atât mai murdar îmi vedeam sufletul. Prezența Lui era o lumină puternică de sfințenie, iar eu nu eram decât o bucată amărâtă de chibrit care visa să se transforme cândva într-o candelă. Dumnezeu îmi cunoștea starea atât de bine încât am simțit cum a venit, s-a așezat lângă mine și mi-a zis ,,acum hai să așteptăm să treacă furtuna”, și așa am rămas amândoi tăcuți. Nimic nu e mai frumos decât prezența celui mai bun prieten atunci când nimic nu e de spus. Deși mulți cred că tăcerea lui Dumnezeu este aceeași ca și absența Lui, pentru mine era cu totul diferit. N-aveam nevoie de răspunsuri, deși acum câteva zile credeam cu disperare că am nevoie de ele. N-aveam nevoie de glasul Lui sau de minunile și semnele Lui, deși sufletul mi-ar fi fost eliberat îndată dacă le-aș fi primit. Aveam nevoie, în schimb, cum era să înțeleg un pic mai târziu, de simpla încredințare a prezenței Sale. Aveam nevoie de El mai mult decât aveam nevoie de ceea ce poate face El și acest lucru îmi era, pentru moment, infinit de îndeajuns. Cât a durat sau va dura momentul? Nu știam și nici nu mai conta. Timpul se oprise, dar mă găsise cu mâna Lui în mâna mea. Într-o astfel de poziție mi-aș fi dorit să mă găsească clipa ultimei mele suflări. Mâna Lui îmi era nemărginit de dragă!

One thought on “devoțional

Add yours

  1. Cit de profund… citeodata e deajuns doar citeva strofe sa descrii ce se intimpla in interiorul sufletului… tu ai facut aceasta perfect. Fara lacrimi nu am putut citi, m-au atins cuvintele tale. Am trait asa momente si sunt extraordinare, in prezenta Lui.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

